Kursdeltagare i Palma

Nu kommer jag, som utlovat, att dela med mig av mina minnen från de senaste veckorna på Mallorca. Är åter i Sverige, sorterar på nytt foton, skisser och intryck. Det kommer främst att handla om det som jag brinner för, eget måleri och glädjen i att få inspirera andra till att upptäcka färgernas magi. 


Dagens bild visar de senaste kursdeltagarna samt min medarrangör Lena Andersson. Lenas erfarenhet och kunskaper inom olika träningsformer kan du läsa mer om på www.lenasmuskelvard.se
Här är vi samlade i en liten gömd oas i Palma, jag till vänster och Lena till höger. Dagens fältövning bestod i några mycket grundläggande övningar inom bildskapandet. I min grundkurs Kreativt Måleri använder jag mig av de övningar som jag själv har uppskattat mest genom åren, övningar som syftar till att ge varje individ tillgång till sitt eget personliga register. Det är en stor glädje att följa en liten grupp människor, att få leda dem fram till deras egna beslut om vilket motiv, vilken kulör, valör eller redskap de väljer att använda.

På förfrågan har jag nu tackat ja till att hålla en fortsättningskurs i Kreativt Måleri här hemma, jag återkommer med mer information om denna.

Tid för våra kurser i Palma till våren kommer också här.

Vill ha vänsterställd text, har klickat på den knappen, får ringa min IT-tekniker ikväll...säkert SBS-problem igen...tar mig ett äpple och en cykeltur istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0