Välkommen till min blogg!

En ny design är på gång!
Hälsningar Teresa


Kommentarer
Postat av: Elvy Bengtzén

Härliga Teresa ! Det är bara du !Vilken go tjej du är alltså , jag längtar tills vi får

komma och titta och träffa dig igen , Bamsekram

från din vän Elvy

2011-04-26 @ 11:13:48
Postat av: Carina Ström

Jag ska be och få Mona Leasa nån tavla av dig

Kram vännen och lycka till! Cina

2011-04-28 @ 13:58:29
Postat av: Lilian Melandsö

Grattis till vernissagen o vilken underbar miljö!!

Hörde att en hel del blev sålt och att utställningen var så fin. Underbart och du är så fantastisk uttrycksfull i dina tavlor,vilka färger. Det här vad du behöver o är värd nu när du bestämt din väg.



Det var inte meningen att stressa dej men förstod ju i efterhand att du har fullt upp med förberedelser,där det krävs intensitet och härlig spänning inför premiären.



Om du får något alster över så kanske vi kan ses när du har mer lugn o ro. Kanske jag få möjlighet att köpa ngt.

Så undrar jag om du kommer att publicera lite från Skåne -utställningen?Kram o lycka Till även denna helg Lilian

2011-10-11 @ 19:39:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0