Bland öron och svansar


Modern konst i Madrid? Nej gårdagens kulinariska måltid på Street-XO. Blev nyfiken på den här tapasbaren som öppnats av en stjärnkock. Ligger på 9:e våningen på ett varhus, fin utsikt från terassen. Asiatiskt med spansk twist. Beställde Pekines dumpling...tyckte att det lät spännande med en strawberry hoisin till, det var först när jag mumsat i mig de små godbitarna som jag läste menyn noga och insåg att de tre confiterade grisöronen just landat i min mage...mina tankar gick till den stackars grisen och jag övervägde att bli vegetarian men så minns jag rabo de toron jag åt med förtjusning en annan kväll och...kan inte bestämma mig...långkok på oxsvans är nämligen en favorit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0