Kravlöst måleri - Kurser i Palma

Salongen är vår!

 

I november kör vi igång med kurser i Palma. Kravlöst måleri med enkla material och med enkla färgövningar, det som jag själv tycker är allra roligast. I februari, då mandelträden blommar, fortsätter vi med ett antal kurser.


Det blir små grupper och jag kommer även att visa er mina favoritställen i Palma som mysigaste saluhallen där dofterna av hav alltid är ren och fräsch, det otrendiga arbetarcaféet med stark och god cortado för 0,90 och när och hur vi bäst upplever ljuset från de 1200 glasbitar som utgör det stora rosettfönstret i katedralen, och...

För info sänd mig ett mail, adressen fins till höger i menyn.

 

 
 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0